BarnBoard
May 20, 2012, 01:53:07 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Registrierung von Minderjährigen & Löschung von Forumsbeiträgen  (Read 588 times)
appaloosa-pony
Global Moderator
Hero Member

One of our stallions: Romario

View Profile WWW
« on: October 09, 2009, 04:57:50 AM »

alarmsmall

Registrierung von Minderjährigen & Löschung von Forumsbeiträgen

1. Minderjährige

Minderjährige zwischen 13 und 17 Jahren müssen nach der Registrierung eine Erlaubnis der Erziehungsberechtigten beim Administrator schriftlich in den USA einreichen, ansonsten werden sie nicht als Mitglieder freigeschaltet.

2. Forumsbeiträge müssen nicht gelöscht werden!

Da gibts ein Urteil zu, von wegen Geistiges Eigentum, wer in einem Forum öffentlich schreibt, der gibt sein Recht daran ab. Das muss in Boardsregeln vermerkt sein, was ich hiermit nochmals ausdrücklich mache!

Also gab, gibt und wird hier keine Löschungen geben, auch diejenigen selbst machen das nicht! Ich werde sofort die Topics schließen (locken) und nur noch zum Lesen freigegeben lassen, aber es ist nicht mehr möglich zu schreiben oder zu löschen.

Ausnahmen in der Löschung sind geschützte private Daten, wo gegen den Datenschutz verstossen wird, oder das Copyright. Solche Verstösse werden vom Admin oder Moderator nach eingehender Prüfung zur rechtlichen Korrektheit gelöscht.

Wer etwas schreibt, sollte es sich vorher sehr gut überlegen, was er da sagt oder es ansonsten nicht in einem Forum in der Öffentlichkeit kundtun!

Ich danke für das Verständnis!  smile

"Ihr lacht mich aus, weil ich anders bin.
Ich lache euch aus, weil ihr alle gleich seid!!"

Danke für die Narben, die der Schmerz meiner Seele zufügt,
durch die, von denen man so etwas am allerwenigsten erwarten dürfte ...

We breed Appaloosa Miniature Horses in Northern Germany!
suenEasesouth
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: December 28, 2011, 08:59:51 PM »

Do not con average joe, that you choose to visit, however I hope which a minimum of apologize, meant for deterioration made. Will not fool myself, you visit, but I really hope of which at the least apologize, to get impairment generated. kocha Speaking about that you understand us guess what happens damages, everything that injures all of us the fact remains and thus fuck pertaining to me personally. Every one adorable, great, wonderful male together with fucking idea has got some unexpected side by side. It seems like it is called ''the girl''. A person consult everything that I needed with regard to Party. I most certainly will not really explain to you the truth that the one thing they desires through you will will be your closeness. No matter the environment out of doors, the destination when were, this time jigs consequently easily. She or he desires one to have together with you, really feel your current closeness including your ambiance. Recall, you can find any absolutely love that you really oneself are. And so baby you should not trust in a great, cherished the girl, as you will be a really motherfucker by his own. May very well the crucial element for your requirements, occur solve all. A few months ago, nightly was basically bombarded with the help of rips. Nowadays May possibly not any strength for protesting.
Pages: [1]
  Print  

Jump to: